Czy mogę sam zaprojektować ulotkę informacyjną i wizytówkę?
Tak. Podopieczni Fundacji Avalon posiadający subkonto mogą samodzielnie projektować materiały do apelowania o wpłaty darowizn i 1,5% podatku (ulotki, wizytówki, kalendarzyki, plakaty etc.).
Zgodnie z Regulaminem subkonta treść apeli beneficjentów powinna być uprzednio uzgadniana z Fundacją. Projekt ulotki/wizytówki lub innych materiałów do apelowania należy przesłać do Fundacji mailowo na adres [email protected]
Treść apeli powinna być zgodna z celami statutowymi Fundacji oraz zgodna ze stanem rzeczywistym odnośnie sytuacji zdrowotnej Podopiecznego opartej na stosownej dokumentacji medycznej umożliwiającej zweryfikowanie jej przez Fundację. Ponadto, przesłanie apelu do weryfikacji pozwoli uniknąć pomyłek w podawanym numerze konta bankowego, KRS czy w numerze subkonta.
Wychodząc naprzeciw potrzebom Podopiecznych, po zgłoszeniu mailowej prośby udostępniamy logo Fundacji, którym Podopieczni mogą się posługiwać w apelach przygotowywanych samodzielnie.
Fundacja nie drukuje przygotowanych samodzielnie przez podopiecznych materiałów.