global.read_time: 1 min
Zmiana formularzy dotyczących subkont
Szanowni Państwo,
W związku z wymogiem dostosowaniem się do wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) oraz zmianą logo Fundacji Avalon w dniu 10.08.2018 zmianie ulegają druki:
- Regulaminu – Nowa treść regulaminu zacznie obowiązywać 14 dni po jej ogłoszeniu.
- Rozwiązania Porozumienia – prosimy o używanie aktualnego druku jeśli jest to konieczne
- Upoważnienia do subkonta – prosimy o używanie aktualnego druku jeśli jest to konieczne
- Wniosku o dofinansowanie – bezterminowo obowiązują wszystkie wersje wniosków od 5AF wzwyż
- Zgody dla Beneficjentów – prosimy o używanie aktualnego druku jeśli jest to konieczne
W wyżej wymienionych dokumentach zmienione zostało logo, zniesiono obowiązek dostarczania do Fundacji kserokopii/skanów oraz numerów dowodów osobistych oraz dodano obowiązek informacyjny zgodny z wymogami RODO.
Żaden w powyższych dokumentów nie musi zostać wysłany do Fundacji jeśli nie chcą Państwo dokonywać zmian przy subkoncie.
Zmiany formularzy nie powodują konieczności podpisywania nowych druków.