×

Wyszukiwarka

Najczęściej wyszukiwane

    ablty.goToMainContent
    Ikona formularza z długopisem.
    global.read_time: 2 min

    Aktualizacja umowy dotyczącej subkonta w Fundacji Avalon

    Informujemy, że w dniu 4 września 2024 roku zmianie ulegają Porozumienie oraz Regulamin gromadzenia i wydatkowania środków pieniężnych poprzez subkonta Beneficjentów w ramach działalności statutowej prowadzonej przez Fundację Avalon. 

    Aktualizacja dokumentów ustalających współpracę z Fundacją Avalon nie powoduje zamknięcia subkonta, a ma na celu doprecyzowanie zasad funkcjonowania subkonta oraz umożliwienie Fundacji wprowadzenia nowych funkcjonalności subkonta. Nowe dokumenty zostały również dostosowane graficznie pod kątem dostępności. 

    Co zmieniło się w Porozumieniu?

    Porozumieniu v10 – zaktualizowaliśmy treści dotyczące możliwości przeprowadzania przez beneficjenta akcji kwestarskich w ramach zbiórki publicznej Fundacji Avalon: 

    §3  

    W celu gromadzenia środków finansowych przez Beneficjenta, Fundacja: 

    (…) 

    – umożliwia Beneficjentowi przeprowadzenie akcji kwestarskich w ramach zgłoszonej do właściwego ministerstwa zbiórki publicznej Fundacji Avalon,  

    – zapewnia Beneficjentowi puszki, plomby i identyfikatory na przeprowadzenie akcji kwestarskich. 

    § 4 

    (…) 

    3. Subkonto służy Beneficjentowi do otrzymywania wpłat zebranych w ramach akcji kwestarskich z określonym celem wydatkowania, czyli numerem ewidencyjnym subkonta Beneficjenta w rejestrze Fundacji.  

    § 5 

    (…) 

    3. Fundacja pobiera opłatę manipulacyjną w wysokości 5% od wpłat określonych § 4 pkt 3. 

    Uwaga! W przypadku chęci przeprowadzenia akcji kwestarskiej przez Beneficjentów, którzy założyli subkonto przed dn. 4.09.2024 r. wymagane jest podpisanie aneksu zmieniającego Porozumienie w zakresie paragrafów 3, 4 i 5. 

    Co zmieniło się w Regulaminie?

    regulaminie gromadzenia i wydatkowania środków pieniężnych poprzez subkonta Beneficjentów w ramach działalności statutowej prowadzonej przez Fundację Avalon v15 – zmianie uległy zasady zamknięcie subkonta poprzez wygaśnięcie Porozumienia opisane szczegółowo w §4 dokumentu. Ponadto doprecyzowaliśmy zapisy dotyczące m.in. możliwość zorganizowania akcji kwestarskiej w ramach zbiórki publicznej Fundacji Avalon, wydatkowania środków z subkonta oraz postanowień dodatkowych dotyczących zabezpieczenia dobra Beneficjenta i prawidłowego wydatkowania środków finansowych. Pozostałe zmiany w Regulaminie mają charakter redakcyjny i porządkujący.  

    Prosimy pamiętać o konieczności zapoznania się z nowym Porozumieniem i Regulaminem, które obowiązują wszystkich aktualnych Beneficjentów od dnia 4.09.2024 roku. 

    Przy zakładaniu nowych subkont Porozumienie v9Regulamin v14, czyli dotychczasowe wzory dokumentów, honorowane są do 18.09.2024 włącznie.