Poszukujemy Social Media Managera do projektu Avalon Extreme
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa projektu Avalon Extreme w mediach społecznościowych
- prowadzenie kanałów: Facebook, Instagram, YouTube Avalon Extreme i Pasji na Krawędzi
- budowanie pozytywnego wizerunku marki w SM
- czynne wsparcie organizacji eventów
- tworzenie harmonogramu, przygotowywanie i redagowanie postów
- planowanie i nadzór nad osobą realizującą materiały foto/wideo
- prowadzenie bieżącej komunikacji z odbiorcami, budowanie relacji
- wsparcie bieżących projektów – np. kampanii społecznych, konkursów dla fanów, wydarzeń
- planowanie promocji sklepu charytatywnego
- monitoring innych organizacji i projektów z branży
- analiza i optymalizacja działań, przygotowywanie raportów i rozliczeń działań na profilach
- planowanie, realizacja i rozliczenie kampanii reklamowych w SM, promocja postów
- wsparcie profili ambasadorów projektu
- stworzenie strategii działań SM projektu oraz jej bieżąca realizacja
- obsługa w SM dodatkowych projektów realizowanych przez Avalon Extreme
- aktywna współpraca z osobami odpowiadającymi za inne SM Fundacji
Wymagania:
- minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze social mediów
- terminowość, dobra organizacja, umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność pisania i redagowania tekstów
- kreatywność, otwartość
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość rynku mediów (w tym social media)
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację w SM
- dyspozycyjność, odpowiedzialność
- znajomość narzędzi pracy (Fb Business Manager, SoTrender, Brand24, Google Ads) i aktualnych trendów w mediach społecznościowych
Dodatkowo mile widziane:
- zainteresowania z obszaru sportów ekstremalnych
- zaawansowana znajomość języka angielskiego
- wykształcenie z obszaru marketingu, dziennikarstwa lub PR
- znajomość programów graficznych
- znajomość środowiska osób z niepełnosprawnościami
Oferujemy:
- umowę o pracę lub umowę współpracy
- interesującą pracę w młodym zespole i kontakt z ciekawymi ludźmi
- możliwość rozwoju i wykorzystania swoich pomysłów
- pracę w rozwijającej się i stabilnej organizacji pozarządowej
- możliwość zdobycia wartościowych doświadczeń w niepowtarzalnym projekcie
- uczestnictwo w ekstremalnych wydarzeniach Fundacji
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/abyś podjąć pracę na powyższym stanowisku, prześlij swoje CV na adres: [email protected]
W tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska: SM Manager
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 349 97 71, 796 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Social Media Manager, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia.
Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.