×

Wyszukiwarka

Najczęściej wyszukiwane

    ablty.goToMainContent
    Na grafice człowiek na wózku, trzymający kalendarz z datą 03.2019
    global.read_time: 2 min

    Szukamy osoby na Recepcję Fundacji

    Zakres obowiązków:

    • obsługa osobista, mailowa, telefoniczna Beneficjentów Fundacji
    • bieżąca obsługa spraw związanych z codziennym funkcjonowaniem Fundacji oraz wsparcie pracowników biura
    • udzielanie informacji dotyczących aktualnych projektów Fundacji
    • obsługa wizyt pacjentów – zapisywanie pacjentów na zabiegi i konsultacje – pobieranie płatności, wystawianie faktur, dbanie o sprawny obieg dokumentacji medycznej
    • odbieranie/ wysyłanie poczty i przesyłek kurierskich
    • branie aktywnego udziału w rozwoju i promocji działalności Fundacji

    Jesteś odpowiednim/nią kandydatem/tką, jeśli:

    • Lubisz pracę z ludźmi i chętnie im pomagasz
    • Serdeczność, wyrozumiałość i życzliwość to Twoje naturalne cechy
    • Jesteś dobrze zorganizowany/a i nie przeraza Cię punktualność
    • Nie boisz się wyzwań i kreatywnie podchodzisz do codziennych sytuacji
    • Praktycznie posługujesz się pakietem Microsoft Office oraz programem Outlook
    • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością

    Sprawdź czy szukamy Ciebie!

    Oferujemy interesującą pracę w młodym zespole i kontakt z ciekawymi ludźmi. Szereg możliwości pożytecznego spędzania czasu i wykorzystywania swojej energii. Oferujemy umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, wynagrodzenie po okresie próbnym w wysokości 2 300 zł netto. Praca zmianowa od poniedziałku do piątku: godz.: 8-16 lub 13-21, mile widziani studenci studiów zaocznych

    Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/abyś podjąć pracę na powyższym stanowisku, prześlij swoje CV na adres: [email protected]

    W tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska: Recepcjonista/ka Fundacji

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.

    Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

    „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Recepcjonisty/ki Fundacji, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia.

    Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.