global.read_time: 1 min
Zmiana formularzy dotyczących subkonta
- Regulamin gromadzenia i wydatkowania środków pieniężnych poprzez subkonta Beneficjentów w ramach działalności statutowej prowadzonej przez Fundację Avalon v10 – doprecyzowanie zapisów dotyczących m.in. nazw użytych w dokumencie, zasad wypłaty środków w przypadku zamknięcia subkonta, zmiana mailowego adresu kontaktowego w sprawie subkont
- Rozwiązanie porozumienia o subkoncie v3 – zmiana mailowego adresu kontaktowego w sprawie subkont
- Upoważnienie do subkonta v4 – zmiana zakresów upoważnień, zmiana mailowego adresu kontaktowego w sprawie subkont
- Zgoda dla Beneficjentów v3 – zmiana mailowego adresu kontaktowego w sprawie subkont
- Zmiana mail, adres, telefon v1 – nowy druk standaryzujący składanie dyspozycji
Prosimy pamiętać o konieczności zapoznania się z nowym Regulaminem, który będzie obowiązywał wszystkich Podopiecznych od dnia 23 października 2019 roku.
Żaden w powyższych dokumentów nie musi zostać wysłany do Fundacji jeśli nie chcą Państwo dokonywać zmian przy subkoncie.
Zmiany formularzy nie powodują konieczności podpisywania nowych druków.
Poprzednie wersje wyżej wymienionych druków honorowane są do 23.10.2019 włącznie.
Pozdrawiamy,
Fundacja Avalon!