×

Wyszukiwarka

Najczęściej wyszukiwane

    ablty.goToMainContent
    Na grafice człowiek na wózku, trzymający kalendarz z datą 02.2020
    global.read_time: 2 min

    Poszukujemy nowej osoby do zespołu Helpuj.pl :)

    Rozglądasz się za ciekawą i rozwijającą pracą w organizacji pozarządowej? Mamy dla Ciebie propozycję 🙂

    Portal crowdfundingowy Helpuj.pl prowadzony przez Fundację Avalon poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko 

    asystenta/asystentki portalu Helpuj.pl

    To może być strzał w dziesiątkę, zwłaszcza jeśli:

    • empatia to jedna z Twoich głównych cech;
    • widzisz się w roli osoby odpowiedzialnej za kontakt z Użytkownikami – mailowy, telefoniczny oraz za pośrednictwem portalu internetowego;
    • lubisz zbierać informacje i dzielić się zdobytą wiedzą w celu opracowania najlepszych rozwiązań.

    W pracy na tym stanowisku przydadzą się również umiejętności komunikacyjne, asertywność i pomysłowość. Wiedzę teoretyczną oraz znajomość dobrych praktyk dostaniesz od nas. Dajemy możliwość połączenia obowiązków z zakresu moderacji treści oraz edukacji fundraisingowej, co gwarantuje zdobycie i rozwijanie wielu praktycznych umiejętności. Jedno jest pewne: w tej pracy nie będziesz się nudzić.

    Oferujemy:

    • umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00,
    • wynagrodzenie po okresie próbnym w wysokości min. 2 447 zł netto,
    • opiekę medyczną,
    • kartę sportowo-kulturalną,
    • własne biurko 😉 w towarzystwie pozytywnego zespołu (budynek przy ul. Domaniewskiej 50A w Warszawie, dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową).

    Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/chciałabyś podjąć pracę (nawet od zaraz), prześlij swoje CV na adres: [email protected].

    W tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska: asystent/asystentka portalu Helpuj.pl.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon”.

    Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

    „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji”.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 349 97 71, 796 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystenta/tkę Projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia.

    Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.