Otwarcie siedziby Fundacji Avalon
Z przyjemnością informujemy, iż od poniedziałku 18.05.2020 siedziba Fundacji Avalon będzie ponownie otwarta dla Podopiecznych i Interesantów.
Od tego dnia wszystkie sprawy związane z założeniem lub prowadzeniem subkonta będzie można załatwić bezpośrednio w naszej siedzibie, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00. W razie dodatkowych pytań, prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Subkont pod numerami telefonu:
22 266 82 36 lub 801 011 823 (infolinia)
Tel./fax: 22 266 82 94
Kom.: 666 324 328
lub mailowo: [email protected]
Wznowiona zostanie także rehabilitacja stacjonarna w postaci zajęć z fizjoterapeutą na sali. Jednocześnie informujemy, iż dotychczasowy grafik i godziny rehabilitacji uległy zmianie. W celu umówienia nowych terminów, bardzo prosimy o kontakt z Recepcją pod numerami telefonu:
22 349 97 71
Kom.: 796 324 328
lub mailowo: [email protected]
Aby zminimalizować ryzyko możliwej transmisji wirusa w czasie epidemii COVID-19, opracowaliśmy zbiór procedur obowiązujących podczas wizyty w Fundacji Avalon. Zostały one przedstawione w postaci infografik dostępnych poniżej.
Prosimy, aby wszystkie sprawy załatwiać w miarę możliwości drogą telefoniczną lub mailową. Wizyta w siedzibie Fundacji powinna nastąpić dopiero po wyczerpaniu powyższych możliwości kontaktu.
Z góry bardzo dziękujemy za zrozumienie i stosowanie się do ustalonych wytycznych, w imię naszego wspólnego bezpieczeństwa.