×

Wyszukiwarka

Najczęściej wyszukiwane

    ablty.goToMainContent
    Na grafice zdjęcie uśmiechniętej dziewczyny na wózku, logotyp helpuj.pl oraz napis Wejdź na Helpuj.pl i odkryj radość pomagania!
    global.read_time: 2 min

    Kampania portalu zbiórkowego Helpuj.pl

    Akcja „Helpuję, bo to czuję” została tak przemyślana, by oddać ducha nowo uruchomionej odsłony portalu zbiórkowego. Przedsięwzięcie ma przyczynić się do zmiany postrzegania apeli o pomoc. Wyjątkowym elementem kampanii są bohaterowie – osoby z niepełnosprawnościami, podopieczni Fundacji Avalon, którzy nawołują do pomagania z radością. Zarówno wizerunki bohaterów, jak i same hasła mają pozytywny wydźwięk.

    Tutaj nie ma miejsca na smutek i negatywne emocje. Pomaganie daje satysfakcję darczyńcom i realnie wpływa na zmianę sytuacji osoby potrzebującej, dlatego w Fundacji Avalon chcemy przedstawiać je w pozytywnych barwach. Mam nadzieję, że nasz portal przyczyni się do zmiany postrzegania apeli o pomoc i udzielania jej. Dlatego też dedykowana mu kampania nie może być prowadzona w innym duchu. – mówi Krzysztof Dobies, dyrektor generalny Fundacji Avalon

    W Helpuj.pl kluczowe jest nowe podejście do potrzebujących. Fundacja Avalon, właściciel serwisu, przywiązuje ogromną wagę również do tego, w jaki sposób osoby z niepełnosprawnościami czy przewlekle chore są postrzegane w społeczeństwie. Zbiórki i kampanie prowadzone na portalach crowdfundingowych często epatują cierpieniem i wzbudzają przede wszystkim współczucie i żal. W Helpuj pomaganie ma być elementem dającym radość i nadzieję. Darczyńca wspierając potrzebujących dzieli się przede wszystkim pozytywną energią. Portal stawia na budowanie relacji między darczyńcą i osobą potrzebującą wsparcia.

    Powstały w 2018 roku portal umożliwia użytkownikowi założenie zbiórki na szeroki wachlarz celów – zarówno na koszty związane z leczeniem, terapią, zakupem sprzętu ortopedycznego, czy rehabilitacją, jak i koszty transportu, codziennej egzystencji, a nawet realizację marzeń. Helpuj.pl funkcjonuje według modelu „Weź, co zbierzesz”, co oznacza, że zebrane środki zawsze trafią na subkonto podopiecznego – bez względu na to, jaki procent celu udało się osiągnąć. Każda ze zbiórek jest szczegółowo udokumentowana, zaś wypłata środków wnikliwie weryfikowana przez Fundację, dzięki czemu darczyńca ma pewność, że pieniądze trafiają do osób, które rzeczywiście potrzebują wsparcia i zostaną wykorzystane zgodnie z celem zbiórki. Od momentu powstania założono w portalu 413 zbiórek i opublikowano 47 wyzwań, na rzecz których darczyńcy dokonali 16 056 wpłat, na łączną sumę 1 500 773 zł.