Dział Subkont rekrutuje nowych pracowników
Fundacja Avalon, której wizją jest świat bez barier, w którym osoby z niepełnosprawnością są aktywne i mają równe szanse na realizację swoich planów oraz ambicji poszukuje trzech kandydatów/kandydatek na stanowiska Asystenta/tki Projektu do Działu Subkontw zakresie:
SUBKONTA:
Sedno całej pracy działu do którego właśnie aplikujesz. Osoby zatrudnione na tym stanowisku odpowiadają za weryfikację i kwalifikację nowych Podopiecznych Fundacji Avalon, a także za obsługę założonych subkont. Aby udzielać rzetelnych informacji naszym aktualnym i przyszłym Podopiecznym, poznasz bardzo dokładnie zasady naszego projektu.
Jedyne czego potrzebujesz aby rozpocząć pracę na tym stanowisku (oprócz naszego solidnego przygotowania merytorycznego) to własne chęci i uśmiech na twarzy.
ULOTKI:
Jeśli masz lekkie pióro, empatyczną duszę i potrafisz kreatywnie podejść do otrzymanych tekstów – to idealne stanowisko dla Ciebie. Twoje zadanie to stworzyć razem z naszym nowym Podopiecznym, ulotkę papierową i profil na stronie www który zachęci Darczyńców do wsparcie konkretnej osoby. Uprzedzamy – nie musisz być grafikiem!
Oprócz opieki nad naszymi nowymi Podopiecznymi dowiesz się o subkontach wszystkiego – od procesu kwalifikacji subkont po realizację wniosków o dofinansowanie. Nic co subkontowe nie będzie dla Ciebie obce!
WNIOSKI:
Lubisz pracę nad papierami a liczby nie są Ci straszne? Jeśli tak, to sprawdzisz się u nas jako Asystent/ka ds. realizacji wniosków o dofinansowanie. Proces realizacji wniosków z subkont w każdej Fundacji może być inny, my nauczymy Cię udzielania dofinansowań zgodnie z zasadami Fundacji Avalon. Stawiamy na sprawną obsługę oraz przejrzyste zasady dotyczące korzystania z subkont.
Nie obawiaj się jednak że wnioski to będzie jedyne co zobaczysz w Fundacji – poznasz również pozostałe aspekty naszej codziennej pracy.
Wymagania na wszystkie 3 stanowiska:
- dyspozycyjność w wymiarze 8h dziennie (7h dziennie w przypadku osób z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności)
- gotowość do pracy w biurze Fundacji oraz ewentualnej pracy zdalnej
- wykształcenie minimum średnie
- dokładność i zaangażowanie
Oferujemy:
- umowę o pracę
- praca na pełen etat, w godzinach między 8 a 16
- wynagrodzenie po 3 miesiecznym okresie próbnym 3346,75 zł brutto
- dodatkowe benefity po okresie próbnym (karta edenred i pakiet medyczny PZU)
- miejsce pracy: Domaniewska 50A Warszawa
- możliwość podjęcia pracy od zaraz
- zostanie z nami na dłużej
Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/abyś podjąć pracę prześlij swoje CV na adres: [email protected] w tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska które najbardziej Cię zaciekawiło: SUBKONTA, ULOTKI czy WNIOSKI
CV zbieramy do 14.05.2021
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: “Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected]. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystent/ka Projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.