Fundacja Avalon udostępnia możliwość przekazania darowizny przelewem na telefon BLIK
Przelew na telefon BLIK staje się niezwykle popularnym rozwiązaniem, przede wszystkim ze względu na szybkość transferu oraz bezpieczeństwo transakcji. W październiku 2020 roku, operator podał, że liczba zarejestrowanych numerów telefonu z aplikacjami banków posiadających opcję przelewu na telefon BLIK osiągnęła 8 milionów i dynamicznie rośnie.
Jak wspierać za pomocą płatności BLIK na telefon?
Przekazanie darowizny na rzecz naszej organizacji i beneficjentów jest bardzo proste. Wystarczy zainstalować aplikację swojego banku w telefonie i uruchomić w niej funkcję przelewu na telefon BLIK, następnie wybrać zapisany w kontaktach numer telefonu Fundacji Avalon: 666-324-328 lub wpisać go ręcznie. Przekazując darowiznę dla konkretnej osoby należy wpisać w tytule wpłaty nazwisko i numer subkonta wybranego podopiecznego, a następnie zatwierdzić przelew. W ten sposób przekazane wsparcie finansowe trafi błyskawicznie na konto Fundacji, a na subkonto podopiecznego przy najbliższym rozliczeniu.
Jak przekazać darowiznę przelewem na telefon BLIK?
- Zaloguj się do swojej aplikacji bankowej.
- Wejdź w zakładkę Płatności/Przelewy.
- Wybierz opcję PRZELEW NA TELEFON.
- Dodaj NOWY PRZELEW.
- Wybierz numer konta, z którego chcesz dokonać płatności.
- Podaj numer telefonu Fundacji Avalon lub wybierz z zapisanych kontaktów: 666 324 328
- Jeśli chcesz wspomóc konkretnego podopiecznego Fundacji, w tytule przelewu wpisz jego nazwisko i numer subkonta.
- Zatwierdź wykonanie płatności.
Więcej informacji można znaleźć tutaj: LINK