Praca w subkontach
Czym zajmujemy się w naszym dziale? Prowadząc projekt subkont, możemy udzielać naszym Podopiecznym wsparcia finansowego. Subkonto jest narzędziem umożliwiającym osobom przewlekle chorym oraz z niepełnosprawnościami gromadzenie darowizn oraz wpłat z odpisu 1% w rozliczeniu rocznym.
Jakie jest nasze zadanie? Najprościej – wspierać naszych Podopiecznych w codziennym funkcjonowaniu. Każdego dnia zakładamy subkonta, tworzymy spersonalizowane apele dla naszych subkontowiczów, księgujemy wpłaty na subkontach oraz udzielamy dofinansowań.
Na jakie stanowiska rekrutujemy?
KONTAKT
Najważniejszy tutaj jest uśmiech i chęć niesienia pomocy naszym Podopiecznym, z którymi kontakt będzie przebiegał zarówno w formie telefonicznej, mailowej jak i osobistej. Dzięki temu stanowisku, poznasz każdy z aspektów naszej codziennej pracy. Będzie to ważne, ponieważ w trakcie trwania okresu próbnego zdecydujemy, w jakiej roli czujesz się najlepiej (zakładanie subkont, tworzenie apeli czy księgowanie wpłat). Decydując się na to stanowisko, musisz cechować się opanowaniem i umiejętnością szybkiego reagowania na różne sytuacje.
WNIOSKI
Stanowisko, gdzie kontakt z Podopiecznymi ograniczony jest wyłącznie do kontaktu mailowego. Podstawowym obowiązkiem jest weryfikacja wniosków o dofinansowanie, składanych przez naszych Podopiecznych. Dlatego też poszukujemy osoby skrupulatnej, potrafiącej pracować pod presją czasu (zwłaszcza po publikacji wpłat z 1%). Po solidnym przeszkoleniu, będziesz decydować czy możesz udzielić dofinansowania na podstawie dołączonych do wniosku dokumentów księgowych (paragonów, rachunków, faktur i innych).
Wymagania:
- dyspozycyjność w wymiarze 8h dziennie (7h dziennie w przypadku osób z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności)
- gotowość do pracy w biurze Fundacji oraz ewentualnej pracy zdalnej
- wykształcenie minimum średnie
- dokładność i zaangażowanie
Oferujemy:
- umowę o pracę
- praca na pełen etat, w godzinach między 8 a 16
- wynagrodzenie po 3 miesięcznym okresie próbnym 3346,75 zł brutto
- dodatkowe benefity po okresie próbnym (karta edenred i pakiet medyczny PZU)
- miejsce pracy: Domaniewska 50A Warszawa
- możliwość podjęcia pracy od zaraz
- zostanie z nami na dłużej
Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/abyś podjąć pracę prześlij swoje CV na adres: [email protected].
w tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska do którego uważasz że bardziej pasujesz: KONTAKT lub WNIOSKI
CV zbieramy do 13.06.2021
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.” Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected] Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystent/ka Projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.