Zmiana druku Regulaminu gromadzenia i wydatkowania środków pieniężnych
W związku z koniecznością doprecyzowania zapisów umowy dotyczącej funkcjonowania subkonta, od dnia 2.08 br. zmianie ulega druk Regulamin gromadzenia i wydatkowania środków pieniężnych poprzez subkonta Beneficjentów w ramach działalności statutowej prowadzonej przez Fundację Avalon v12. Doprecyzowaniu uległy zapisy dotyczące m.in. aktualizowania operacji i stanu subkonta w Panelu Logowania, wydatkowania środków z subkonta oraz akcji kwestarskich.
Prosimy pamiętać o konieczności zapoznania się z nowym Regulaminem, który obowiązuje wszystkich beneficjentów od dnia 16 sierpnia 2021 roku.
Zmiany druku nie powodują konieczności podpisywania nowego Regulaminu.
Poprzednia wersja Regulaminu jest honorowana do założenia subkonta dla nowych Beneficjentów do 31.08.2021 włącznie.
W razie pytań, prosimy o kontakt pod adresem [email protected]