Poszukujemy pracownika na stanowisko specjalisty/ki ds administracji
Lubisz mieć porządek w dokumentach i jesteś skrupulatny/a? Wiesz w jaki sposób prowadzić dokumentację i ją archiwizować? Masz doświadczenie w prowadzeniu zamówień w organizacji? Masz wysoką umiejętność zarzadzania sobą w czasie, dobrze pracujesz w zespole i ważne jest dla Ciebie, by praca miała sens?
Jeśli na większość pytań odpowiadasz „tak”, to szukamy właśnie Ciebie!
Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnością i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Avalon Active (aktywna rehabilitacja), Subkont (wsparcie finansowe), Sekson (seksualność i rodzicielstwo), Extreme (sporty ekstremalne), Helpuj.pl (platforma zbiórkowa). Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnością. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!
Do naszego Zespołu Administracji prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista/-tka ds. administracji
Do Twoich zadań będzie należało:
- Prowadzenie i obsługa zamówień dla Fundacji, w tym opisywanie faktur dotyczących zamówień.
- Dokonywanie reklamacji i zwrotów.
- Wyszukiwanie i porównywanie ofert dotyczących zamówień.
- Nadzór nad sprzętem służbowym, rozdysponowywanie sprzętu, archiwizacja protokołów przekazania sprzętu.
- Organizowanie napraw uszkodzeń i usterek sprzętu.
- Zastępowanie pracowników Recepcji Fundacji w czasie ich nieobecności.
- Wsparcie Recepcji w nadawaniu paczek, wprowadzaniu listów do wysyłki przez Pocztę, kontakt telefoniczny z Beneficjentami zainteresowanymi rehabilitacją w Fundacji.
- Nadzór nad dokumentacją projektową zbieraną przez pracowników Recepcji.
- Uzupełnianie ewidencji godzin wsparcia zajęć rehabilitacyjnych w PFRON.
Wyślij do nas CV, jeśli:
- Masz doświadczenie w obszarze Administracji
- Posługujesz się programem Excel w stopniu umożliwiającym prowadzenie baz danych, ewidencji
- Masz doświadczenie na podobnym stanowisku, wykształcenie kierunkowe będzie dodatkowym atutem
- Masz rozwinięte kompetencje pracy samodzielnej, jak również umiejętności współpracy w zespole
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje
- Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce
- Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub inną, jeśli taka będzie Twoja decyzja
- Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu
- Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w obszarze administracji w organizacji pozarządowej
- Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce
- Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych
- Swoją pracę będziesz mógł/mogła wykonywać częściowo zdalnie
Swoje CV podeślij na adres [email protected], w tytule maila wpisując stanowisko: Specjalista/-tka ds. administracji.
W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystent/ka Projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.