Poszukujemy specjalisty_ki ds. rozwoju projektu Avalon Active
Lubisz pracować kreatywnie i mieć wpływ na rozwój projektów? Lubisz mieć porządek w dokumentach i potrafisz tworzyć nowe procedury, bazy danych wymyślać nowe rozwiązania do rozwoju działu? Masz wysoką umiejętność zarzadzania sobą w czasie, dobrze pracujesz w zespole i ważne jest dla Ciebie, by praca miała sens?
Jeśli na większość pytań odpowiadasz „tak”, to szukamy właśnie Ciebie!
Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnością i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Avalon Active (aktywna rehabilitacja), Subkont (wsparcie finansowe), Sekson (seksualność i rodzicielstwo), Extreme (sporty ekstremalne), Helpuj.pl (platforma zbiórkowa). Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnością. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!
Do naszego Zespołu Avalon Active prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista/-tka ds. rozwoju projektu
Do Twoich zadań będzie należało:
- Opracowanie i tworzenie treści merytorycznych promujących Avalon Active,
- Tworzenie raportów z realizacji zajęć prowadzonych przez zespół fizjoterapeutów,
- Tworzenie regulaminów Avalon Active,
- Tworzenie nowych projektów, działań mających na celu rozwój działu,
- Pozyskiwanie i współpraca z nowymi partnerami działu,
- Administracja działu rehabilitacji – tworzenie cennika,
- Wdrażanie nowych procedur usprawniających system pracy,
- Nadzór nad dokumentacją, tworzenie pism intencyjnych, zaświadczeń oraz innej dokumentacji związanej z prowadzonym działem,
- Organizacja eventów, sesji zdjęciowych, kontakt z beneficjentami,
- Tworzenie raportów sprzedanych karnetów rehabilitacyjnych, dbanie o rozwój systemu sprzedaży karnetów i innych usług Avalon Active,
- Inicjowanie i wdrażanie nowych zajęć, współprac mających na celu rozwój działu,
- Współpraca z działem Komunikacji i Rozwoju w systematycznym promowaniu działań realizowanych przez Avalon Active, tworzenie treści, które będą promowane,
Wyślij do nas CV, jeśli:
- Masz doświadczenie w prowadzeniu projektów,
- Posługujesz się programem Excel w stopniu umożliwiającym prowadzenie baz danych, ewidencji,
- Masz doświadczenie w tworzeniu treści merytorycznych do Social Mediów,
- Masz rozwinięte kompetencje pracy samodzielnej, jak również umiejętności współpracy w zespole,
- Potrafisz prowadzić kilka projektów równocześnie,
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje
- Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce
- Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub inną, jeśli taka będzie Twoja decyzja
- Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu
- Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w obszarze administracji w organizacji pozarządowej
- Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce
- Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych
- Swoją pracę będziesz mógł/mogła wykonywać częściowo zdalnie
- Realizacja własnych twórczych oraz autorskich projektów
Rekrutacja trwa do: 14.12, praca od grudnia 2021r.
Swoje CV podeślij na adres [email protected], w tytule maila wpisując stanowisko: Specjalista/-tka ds. rozwoju projektu
W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystent/ka Projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.