ablty.goToMainContent
global.read_time: 4 min

Specjalista/Specjalistka Projektu Digital Fundraiser – Dział Fundraisingu

Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Centrum Aktywnej Rehabilitacji Fundacji Avalon (aktywna rehabilitacja), Subkont (wsparcie finansowe), Sekson (seksualność i rodzicielstwo), Extreme (sporty ekstremalne), Helpuj.pl (platforma zbiórkowa), Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami oraz Avalon Kids (integracja dzieci z niepełnosprawnościami i pełnosprawnych). Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Z nami bariery nie istnieją!

Do naszego Działu Fundraisingu prowadzimy rekrutację na stanowisko: Specjalista/Specjalistka Projektu Digital Fundraiser

Do Twoich zadań będzie należało:

  • Organizacja działań związanych z kampaniami fundraisingowymi. 
  • Przygotowywanie dokumentów, ofert, prezentacji i raportów związanych z działaniami Fundraisingu. 
  • Przygotowanie, współprowadzenie i rozliczanie akcji kwestarskich. 
  • Współpraca z wolontariuszami Fundacji Avalon. 
  • Pozyskiwanie i utrzymanie regularnego kontaktu z darczyńcami. 
  • Współpraca przy tworzeniu materiałów informacyjnych dla darczyńców. 
  • Aktualizacja i zarządzanie bazą danych darczyńców. 
  • Analiza danych w celu identyfikacji potencjalnych darczyńców i personalizacji komunikatów. 
  • Organizacja wydarzeń fundraisingowych. 
  • Budowanie strategii i treści do kampanii email marketingu skierowanych do darczyńców indywidualnych i biznesowych.  
  • Tworzenie tekstów, grafik i innych materiałów promocyjnych do wykorzystania w kampaniach i komunikacji. 

Wyślij do nas CV, jeśli:

  • Posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w digital fundraisingu, w tym w opracowywaniu i realizacji strategii fundraisingowych online. 
  • Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu kampaniami fundraisingowymi w mediach cyfrowych, w tym w mediach społecznościowych, e-mail marketingu i kampaniach. 
  • Znasz narzędzia takie jak Google Analytics, Google Ads, Facebook Business Manager. 
  • Posiadasz doświadczenie w analizie danych z kampanii online i optymalizacji działań marketingowych. 
  • Posiadasz bardzo dobrą znajomość MS Office, zwłaszcza Excel. 
  • Posiadasz podstawową znajomość HTML/CSS CMS (np. WordPress). 
  • Posiadasz umiejętność tworzenia angażujących treści marketingowych i komunikatów fundraisingowych. 
  • Posiadasz doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu treścią na stronach internetowych i w mediach społecznościowych. 
  • Posiadasz dobrą znajomość języka angielskiego, umożliwiającą swobodną komunikację oraz opracowywanie treści w języku angielskim. 
  • Posiadasz zdolność do innowacyjnego myślenia i wdrażania nowych rozwiązań w strategiach digital fundraisingu. 
  • Posiadasz zdolność do pracy pod presją czasu i zarządzania priorytetami. 
  • Posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, zarówno w pracy zespołowej, jak i w interakcjach z zewnętrznymi partnerami. 
  • Posiadasz doświadczenie w pracy z zespołami kreatywnymi, technicznymi oraz z dostawcami zewnętrznymi. 

Mile widziane:

  • Zrozumienie celów i misji Fundacji Avalon oraz umiejętność przekładania ich na skuteczne strategie fundraisingowe. 

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Jesteśmy fajnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje.
  • Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce.
  • Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub umowę współpracy. Oferujemy wynagrodzenie w kwocie 7 458,07 zł brutto.
  • Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu.
  • Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w obszarze fundraisingu.
  • Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce.
  • Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych.

Swoje CV podeślij na adres [email protected], w tytule maila wpisując stanowisko: Specjalista/Specjalistka Projektu Digital Fundraiser. W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami. 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Specjalista/Specjalistka Projektu Digital Fundraiser, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.