Szukamy Asystenta/ki ds. Administracyjnej obsługi Fundacji
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa administracyjna spraw związanych z działem medycznym
- udzielanie informacji dotyczących rehabilitacji w Fundacji
- zapisywanie pacjentów na zabiegi i konsultację- pobieranie płatności, wystawianie rachunków
- dbanie o sprawny obieg, porządkowanie i archiwizację dokumentacji projektowej
- branie aktywnego udziału w rozwoju i promocji działalności Fundacji
Jesteś odpowiednim/nią kandydatem/tką, jeśli:
- Jesteś osobą punktualną, dobrze zorganizowaną
- Lubisz pomagać innym i chętnie się uśmiechasz
- Masz doświadczenie w marketingu usług medycznych
- Jesteś osobą dyspozycyjną, praca zmianowa: godz: 8-16 lub 13-21
- Cechuje Cię pozytywne podejście i wyrozumiałość dla pacjentów
- Kreatywnie rozwiązujesz pojawiające się wyzwania
- Praktycznie posługujesz się pakietem Microsoft Office oraz programem Outlook
- Lubisz pracę z ludźmi i masz doświadczenie w takiej pracy (mile widziane doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi)
- Masz wykształcenie wyższe lub jesteś na ostatnim roku studiów zaocznych
Szukamy Ciebie!
Oferujemy interesującą pracę w młodym zespole i kontakt z ciekawymi ludźmi. Szereg możliwości pożytecznego spędzania czasu i wykorzystywania swojej energii. Oferujemy umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, wynagrodzenie po okresie próbnym w wysokości 2 300 zł netto.
Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/abyś podjąć pracę na powyższym stanowisku prześlij swoje CV na adres: [email protected]
W tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska: Asystenta/ki ds. Administracyjnej obsługi Fundacji
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystenta/ki ds. Administracyjnej obsługi Fundacji, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia.
Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.