Broszura edukacyjna “Skuteczna Komunikacja i Obsługa Pacjentów i Pacjentek z Niepełnosprawnościami”
Przypominamy, że w ramach akcji społecznej “Zbadaj się, nie odkładaj!” organizowanej przez Fundację Avalon została opublikowana stworzona przez nas broszura edukacyjna „Skuteczna Komunikacja i Obsługa Pacjentów i Pacjentek z Niepełnosprawnościami”. Stworzyliśmy tę publikację w celu wsparcia personelu medycznego w obsłudze OzN. Zawiera ona praktyczne wskazówki, narzędzia oraz strategie komunikacyjne, które mogą pomóc w tworzeniu przyjaznego i dostosowanego środowiska medycznego dla tej grupy. Mamy nadzieję, że materiał stanie się cennym źródłem informacji i inspiracji dla wszystkich, którzy pragną doskonalić swoje umiejętności w obsłudze pacjentów i pacjentek z niepełnosprawnościami.
Broszura jest wstępem do stworzonego przez Fundację Avalon szkolenia „Metoda sprawnego działania – Niezbędnik dla osób pracujących z pacjentami i pacjentkami z niepełnosprawnościami”, z którego można skorzystać jako placówka/organizacja lub zgłosić się jako uczestnik/czka.
Zachęcamy do lektury i udziału w szkoleniu!