Dział subkont poszukuje dwóch pracowników biurowych
ULOTKI:
Jeśli masz lekkie piórko, empatyczną duszę i potrafisz kreatywnie podejść do otrzymanych tekstów – to idealne stanowisko dla Ciebie. Twoje zadanie to stworzyć razem z naszym nowym Podopiecznym, ulotkę papierową i profil na stronie www który zachęci Darczyńców do wsparcie konkretnej osoby. Nie martw się jeśli nie jesteś grafikiem i nigdy nie widziałeś zaplecza strony internetowej – wszystkiego Cię nauczymy 🙂
Oprócz opieki nad naszymi nowymi Podopiecznymi dowiesz się o subkontach wszystkiego – od procesu kwalifikacji subkont po realizację wniosków o dofinansowanie. Nic co subkontowe nie będzie dla Ciebie obce 🙂
WNIOSKI:
Lubisz pracę nad papierami a liczby nie są Ci straszne? Jeśli tak, to sprawdzisz się u nas jako Asystent/ka ds. realizacji wniosków o dofinansowanie. Proces realizacji wniosków z subkont w każdej Fundacji może być inny ale my pokażemy Ci jak Fundacja Avalon wypłaca środki zgodnie z wolą Podopiecznych. Stawiamy na sprawną obsługę oraz przejrzyste zasady dotyczące korzystania z subkont.
Nie obawiaj się jednak że wnioski to będzie jedyne co zobaczysz w Fundacji – poznasz również pozostałe aspekty naszej codziennej pracy 🙂
Oferujemy interesującą pracę w młodym zespole i kontakt z ciekawymi ludźmi. Szereg możliwości pożytecznego spędzania czasu i wykorzystywania swojej energii. Oferujemy umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, wynagrodzenie po okresie próbnym w wysokości 2 300 zł netto. Miejsce pracy: Warszawa ul. Domaniewska 50A
Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/abyś podjąć pracę:
- od zaraz na stanowisku ULOTKI
- od września na stanowisku WNIOSKI
Prześlij swoje CV na adres: [email protected]
W tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska które najbardziej Cię zaciekawiło: ULOTKI czy WNIOSKI
CV zbieramy do 4 sierpnia 2019 🙂
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.” Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected] Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystent/ka Projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.