×

Wyszukiwarka

Najczęściej wyszukiwane

    ablty.goToMainContent
    Na grafice człowiek na wózku trzymający kalendarz z datą 04.2021
    global.read_time: 3 min

    Dział Subkont rekrutuje nowych pracowników

    Fundacja Avalon, której wizją jest świat bez barier, w którym osoby z niepełnosprawnością są aktywne i mają równe szanse na realizację swoich planów oraz ambicji poszukuje trzech kandydatów/kandydatek na stanowiska Asystenta/tki Projektu do Działu Subkontw zakresie:

    SUBKONTA:

    Sedno całej pracy działu do którego właśnie aplikujesz. Osoby zatrudnione na tym stanowisku odpowiadają za weryfikację i kwalifikację nowych Podopiecznych Fundacji Avalon, a także za obsługę założonych subkont. Aby udzielać rzetelnych informacji naszym aktualnym i przyszłym Podopiecznym, poznasz bardzo dokładnie zasady naszego projektu.

    Jedyne czego potrzebujesz aby rozpocząć pracę na tym stanowisku (oprócz naszego solidnego przygotowania merytorycznego) to własne chęci i uśmiech na twarzy.

    ULOTKI:

    Jeśli masz lekkie pióro, empatyczną duszę i potrafisz kreatywnie podejść do otrzymanych tekstów – to idealne stanowisko dla Ciebie. Twoje zadanie to stworzyć razem z naszym nowym Podopiecznym, ulotkę papierową i profil na stronie www który zachęci Darczyńców do wsparcie konkretnej osoby. Uprzedzamy – nie musisz być grafikiem!

    Oprócz opieki nad naszymi nowymi Podopiecznymi dowiesz się o subkontach wszystkiego – od procesu kwalifikacji subkont po realizację wniosków o dofinansowanie. Nic co subkontowe nie będzie dla Ciebie obce!

    WNIOSKI:

    Lubisz pracę nad papierami a liczby nie są Ci straszne? Jeśli tak, to sprawdzisz się u nas jako Asystent/ka ds. realizacji wniosków o dofinansowanie. Proces realizacji wniosków z subkont w każdej Fundacji może być inny, my nauczymy Cię udzielania dofinansowań zgodnie z zasadami Fundacji Avalon. Stawiamy na sprawną obsługę oraz przejrzyste zasady dotyczące korzystania z subkont.

    Nie obawiaj się jednak że wnioski to będzie jedyne co zobaczysz w Fundacji – poznasz również pozostałe aspekty naszej codziennej pracy.

    Wymagania na wszystkie 3 stanowiska:

    • dyspozycyjność w wymiarze 8h dziennie (7h dziennie w przypadku osób z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności)
    • gotowość do pracy w biurze Fundacji oraz ewentualnej pracy zdalnej
    • wykształcenie minimum średnie
    • dokładność i zaangażowanie

    Oferujemy:

    • umowę o pracę
    • praca na pełen etat, w godzinach między 8 a 16
    • wynagrodzenie po 3 miesiecznym okresie próbnym 3346,75 zł brutto
    • dodatkowe benefity po okresie próbnym (karta edenred i pakiet medyczny PZU)
    • miejsce pracy: Domaniewska 50A Warszawa
    • możliwość podjęcia pracy od zaraz
    • zostanie z nami na dłużej

    Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/abyś podjąć pracę prześlij swoje CV na adres: [email protected] w tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska które najbardziej Cię zaciekawiło: SUBKONTA, ULOTKI czy WNIOSKI

    CV zbieramy do 14.05.2021

    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

    Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: “Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected]. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystent/ka Projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.