×

Wyszukiwarka

Najczęściej wyszukiwane

    ablty.goToMainContent
    Na grafice logotypy Fundacji avalon oraz Państwowego Funduszy Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
    global.read_time: 2 min

    Niepełnosprawni Niezauważalni – Fundacja Avalon zrealizuje szóstą kampanię społeczną we współpracy z Allegro Brand Experience Agency

    Fundacja Avalon jako jedną z większych organizacji pożytku publicznego, wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Oprócz działań w ramach bezpośredniego wsparcia osób potrzebujących, Organizacja realizuje także misję edukacji społecznej na rzecz zmiany społecznego postrzegania niepełnosprawności i osób jej doświadczających. Do dzisiaj Fundacja zrealizowała już pięć ogólnopolskich kampanii społecznych, a w czerwcu ogłosiła konkurs ofert na realizację kolejnej – tym razem pod roboczym tytułem “Niepełnosprawni Niezauważalni”. Kampania współfinansowana jest ze środków Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych.

    Ogólnopolska kampania społeczna “Niepełnosprawni Niezauważalni” zakłada emisję spotów reklamowych emitowanych w TV, radio, Internecie i na nośnikach zewnętrznych. Podczas trwania całej akcji Organizacja chce prowadzić szerokie działania w mediach społecznościowych, PRowe oraz współpracować z twórcami internetowymi.

    Konkurs ofert na realizację kampanii cieszył się dużym zainteresowaniem. W zorganizowanych przez dział Komunikacji i Promocji Fundacji dwóch opencallach wzięło udział około 20 podmiotów, a 13 z nich złożyło kompleksowe oferty. W związku z ilością zgłoszeń Fundacja przesunęła termin wyboru agencji do 14 sierpnia. Ostatecznie Fundacja Avalon do współpracy przy kampanii społecznej “Niepełnosprawni Niezauważalni” zaprosiła Allegro Brand Experience Agency.

    Prace nad kampanią rozpoczną się jeszcze w sierpniu. Premiera spotów telewizyjnych i radiowych przewidziana jest na grudzień 2023 roku. Działania w social mediach, z zakresu Public Relations potrwają do końca lutego 2024 roku. W tym czasie Fundacja Avalon chce zwrócić uwagę społeczeństwa na problem niewidoczności osób z niepełnosprawnościami. Poprzednia kampania społeczna “Nic co ludzkie nie jest nam obce”, zrealizowana z Agencją Nie Do Ogarnięcia, przyniosła organizacji wiele satysfakcji z wykonanych działań i wywołała dyskusję na temat postrzegania osób z niepełnosprawnościami oraz ich pełnoprawnego i podmiotowego udziału w życiu społecznym w każdym możliwym zakresie. Kampania ta została nagrodzona wyróżnieniem w kategorii non-profit oraz złotą statuetką Golden Arrow w kategorii kampania idei! Fundacja Avalon nie zwalnia tempa i przygotowuje się do kolejnej kampanii, aby budować świat bez barier i ograniczeń, szczególnie tych w naszych głowach!