ablty.goToMainContent
Na grafice człowiek trzymający w dłoni kalendarz z datą 05.2021
global.read_time: 3 min

Poszukujemy specjalisty ds. komunikacji i promocji

Lubisz pisać i masz głowę pełną pomysłów? Wiesz w jaki sposób prowadzić efektywne kampanie i budować spójny wizerunek? Masz wysoką wrażliwość na drugiego człowieka i ważne jest dla Ciebie, by praca miała sens?

Jeśli na większość pytań odpowiadasz „tak”, to szukamy właśnie Ciebie!

Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnością i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Avalon Active (aktywna rehabilitacja), Subkont (wsparcie finansowe), Sekson (seksualność i rodzicielstwo), Extreme (sporty ekstremalne), Helpuj.pl (platforma zbiórkowa). Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnością. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!

Do naszego Zespołu Komunikacji i Promocji prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Specjalista ds. komunikacji i promocji

Do Twoich zadań będzie należało:

  • prowadzenie i promocja działań projektu Avalon Active
  • tworzenie spójnej komunikacji projektu w social mediach oraz stronie www
  • przygotowywanie angażujących treści, prostych grafik i video
  • prowadzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych w social mediach
  • ustalanie mediaplanów, optymalizacja budżetów, raportowanie efektów działań
  • monitorowanie efektywności podejmowanych działań w oparciu o przyjęte KPI oraz statystyki
  • wsparcie działań PR zwłaszcza w zakresie pisania informacji prasowych oraz kontaktu z mediami i partnerami zewnętrznymi
  • pomoc w tworzeniu treści tekstowych na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
  • współpraca z zespołem, innymi działami oraz podwykonawcami (głównie grafik)

Wyślij do nas CV, jeśli:

  • Masz doświadczenie w obszarze PR, marketingu, social mediów
  • Znasz zaawansowane funkcje Facebooka, LinkedIn, Instagrama, Twittera i innych serwisów społecznościowych
  • Narzędzia typu Sotrender, Brand24, IMM, Google Analytics, Google Ads nie są dla Ciebie tajemnicą
  • Znasz proste programy graficzne i umiesz tworzyć proste formy video
  • Lubisz pomagać innym i chętnie się uśmiechasz
  • Masz rozwinięte kompetencje kulturowe a także wrażliwość społeczną i empatię

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Jesteśmy fajnym, młodym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje
  • Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce
  • Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub inną, jeśli taka będzie Twoja decyzja
  • Weźmiesz udział w realizacji ciekawych, angażujących i nowatorskich projektów
  • Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu
  • Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w nowoczesnej komunikacji digital
  • Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce
  • Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych
  • Swoją pracę będziesz mógł wykonywać częściowo zdalnie

Swoje CV z podeślij na adres [email protected]

W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami, które poprosimy o wykonanie prostego zadania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystent/ka Projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.