Poszukujemy specjalisty/ki ds. graficznych i użytkowych
Jesteś kreatywny/a i lubisz nadawać spójną kompozycję chaosowi myśli? Masz w sobie sporo pozytywnej energii i lubisz ją przekazywać innym? Uważasz, że obraz potrafi przekazać więcej niż słowa? Masz wysoką wrażliwość na drugiego człowieka i ważne jest dla Ciebie, by praca miała sens?
Jeśli na większość pytań odpowiadasz „tak”, to szukamy właśnie Ciebie! 🙂
Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnością i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Avalon Active (aktywna rehabilitacja), Subkont (wsparcie finansowe), Sekson (seksualność i rodzicielstwo), Extreme (sporty ekstremalne), Helpuj.pl (platforma zbiórkowa). Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnością. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!
Do naszego Zespołu Komunikacji i Promocji prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista_tka ds. graficznych i użytkowych
Do Twoich zadań będzie należało:
- dbanie o wizerunek Fundacji
- projektowanie grafik na potrzeby stron www, mediów społecznościowych, newsletterów, materiałów drukowanych…
- tworzenie infografik, prezentacji, materiałów marketingowych, animacji i prostych form video
- graficzna obróbka zdjęć i materiałów video a także grafik tworzonych przez zewnętrznych współpracowników
- tworzenie spójnej identyfikacji wizualnej dla Fundacji oraz prowadzonych przez nią projektów
- współpraca z poszczególnymi działami projektów Fundacji Avalon
Wyślij do nas CV, jeśli:
- Masz oko do detali, jesteś osobą dokładną, która dba o wysoką jakość swojej pracy
- Znajomość programów z pakietu Adobe CC, przede wszystkim Adobe Illustrator, Photoshop, XD
- Masz doświadczenie w przygotowywaniu materiałów do druku
- Potrafisz tworzyć angażujące treści graficzne i audiowizualne
- Masz doświadczenie w przygotowywaniu formatów do mediów społecznościowych
- Masz rozwinięte wyczucie estetyki, umiejętność kompozycji i przerabiania projektów na różne formaty
- Masz podstawową wiedzę na temat dostępności cyfrowej i potrafisz w praktyce wykorzystać tę wiedzę w codziennych obowiązkach
- Masz wiedzę na temat UX
- Masz doświadczenie w optymalizacji stron i potrafisz przeprowadzić audyt użyteczności
- Masz doświadczenie w projektowaniu stron
- Masz podstawową wiedzę z zakresu HTML i CSS
- Potrafisz argumentować swoje decyzje
- Potrafisz sprawnie organizować sobie czas i prowadzić kilka projektów w tym samym czasie
- Lubisz pomagać innym i chętnie się uśmiechasz
- Masz rozwinięte kompetencje kulturowe a także wrażliwość społeczną i empatię
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Jesteśmy fajnym, różnorodnym i dynamicznym zespołem, w którym dobrze się pracuje
- Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce
- Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub inną, jeśli taka będzie Twoja decyzja
- Weźmiesz udział w realizacji ciekawych, angażujących i nowatorskich projektów
- Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z dobrego ekspresu
- Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie
- Będziesz mieć możliwość szkolenia się i rozwoju
- Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polce
- Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych
- Swoją pracę będziesz mógł/a wykonywać częściowo zdalnie
Swoje CV oraz krótkie portfolio z przykładem swoich prac podeślij na adres [email protected].
W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia – Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected].
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Specjalista_tka ds. graficznych i użytkowych, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.