×

Wyszukiwarka

Najczęściej wyszukiwane

    ablty.goToMainContent
    Na grafice człowiek na wózku trzymający w dłoni kalendarz z datą 11.2021.
    global.read_time: 1 min

    Realizacja kampanii społecznej Pełnosprawni w miłości

    Fundacja Avalon realizuje projekt kampani społecznej pn.Pełnosprawni w miłości, współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

    Cele projektu:

    • obalanie mitów i stereotypów wokół osób z niepełnosprawnościami ruchowymi w kontekście rodzicielstwa, związków i zakładania rodziny,
    • przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu OzN,
    • promocja idei otwartości na niepełnosprawność i integracji w debacie o związkach i relacjach społecznych OzN,
    • budowanie dialogu społecznego w duchu inkluzywnego, otwartego społeczeństwa z wykorzystaniem neutralnego języka w zakresie rodzicielstwa, relacji rodzinnych i intymnych OzN,
    • zmiana postaw społecznych w odniesieniu do rodzicielstwa i relacji intymnych osób z niepełnosprawnością ruchową
    • aktywizacja OzN do przełamywania wewnętrznych barier na drodze do zakładania związku i rodziny.

    Termin trwania projektu: Projekt realizowany jest w okresie: kwiecień 2021r. – marzec 2022r.

    Działania w ramach projektu obejmują spoty reklamowe emitowane w telewizji i radio, działania w mediach społecznościowych, promocję w Internecie, reklamę na nośnikach zewnętrznych oraz szeroko rozumiane działania w zakresie PR. Bohaterami formatów audowizualnych, które powstaną w ramach kampanii są osoby z niepełnosprawnościami, ich partnerzy oraz dzieci.

    Łączna kwota projektu: 1 081 914,57zł
    Wkład własny Fundacji: 450 000zł
    Wnioskowana kwota dofinansowana z PFRON: 631 914,57zł

    Umowa: ZZO/000778/07/D z dnia 6 lipca 2021r.

    Logotyp Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych