Realizacja kampanii społecznej Pełnosprawni w miłości
Fundacja Avalon realizuje projekt kampani społecznej pn.Pełnosprawni w miłości, współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Cele projektu:
- obalanie mitów i stereotypów wokół osób z niepełnosprawnościami ruchowymi w kontekście rodzicielstwa, związków i zakładania rodziny,
- przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu OzN,
- promocja idei otwartości na niepełnosprawność i integracji w debacie o związkach i relacjach społecznych OzN,
- budowanie dialogu społecznego w duchu inkluzywnego, otwartego społeczeństwa z wykorzystaniem neutralnego języka w zakresie rodzicielstwa, relacji rodzinnych i intymnych OzN,
- zmiana postaw społecznych w odniesieniu do rodzicielstwa i relacji intymnych osób z niepełnosprawnością ruchową
- aktywizacja OzN do przełamywania wewnętrznych barier na drodze do zakładania związku i rodziny.
Termin trwania projektu: Projekt realizowany jest w okresie: kwiecień 2021r. – marzec 2022r.
Działania w ramach projektu obejmują spoty reklamowe emitowane w telewizji i radio, działania w mediach społecznościowych, promocję w Internecie, reklamę na nośnikach zewnętrznych oraz szeroko rozumiane działania w zakresie PR. Bohaterami formatów audowizualnych, które powstaną w ramach kampanii są osoby z niepełnosprawnościami, ich partnerzy oraz dzieci.
Łączna kwota projektu: 1 081 914,57zł
Wkład własny Fundacji: 450 000zł
Wnioskowana kwota dofinansowana z PFRON: 631 914,57zł
Umowa: ZZO/000778/07/D z dnia 6 lipca 2021r.