Szukamy Asystenta/ki ds. Administracyjnej obsługi Fundacji
Fundacja Avalon, której misją jest pomoc osobom niepełnosprawnym i chorym oraz ułatwienie niepełnosprawnym fizycznie dostępu do profesjonalnej rehabilitacji, poszukuje osoby na stanowisko:
Asystenta/ki ds. Administracyjnej obsługi Fundacji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa administracyjna spraw związanych z działem medycznym
- udzielanie informacji dotyczących rehabilitacji w Fundacji
- zapisywanie pacjentów na zabiegi i konsultację- pobieranie płatności, wystawianie rachunków
- dbanie o sprawny obieg, porządkowanie i archiwizację dokumentacji projektowej
- branie aktywnego udziału w rozwoju i promocji działalności Fundacji
Jesteś odpowiednim/nią kandydatem/tką, jeśli:
- Jesteś osobą punktualną, dobrze zorganizowaną
- Lubisz pomagać innym i chętnie się uśmiechasz
- Masz doświadczenie w marketingu usług medycznych
- Jesteś osobą dyspozycyjną, praca zmianowa: godz: 8-16 lub 13-21
- Cechuje Cię pozytywne podejście i wyrozumiałość dla pacjentów
- Kreatywnie rozwiązujesz pojawiające się wyzwania
- Praktycznie posługujesz się pakietem Microsoft Office oraz programem Outlook
- Lubisz pracę z ludźmi i masz doświadczenie w takiej pracy (mile widziane doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi)
- Masz wykształcenie wyższe lub jesteś na ostatnim roku studiów zaocznych
Szukamy Ciebie!!!
Oferujemy interesującą pracę w młodym zespole i kontakt z ciekawymi ludźmi. Szereg możliwości pożytecznego spędzania czasu i wykorzystywania swojej energii. Oferujemy umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, wynagrodzenie po okresie próbnym w wysokości 2 300 zł netto.
Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/abyś podjąć pracę na powyższym stanowisku prześlij swoje CV na adres: [email protected]
W tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska: Asystenta/ki ds. Administracyjnej obsługi Fundacji
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon zgodnie z Ustawą z dn. 29/08/97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883. Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.) informuję, iż administratorem dobrowolnie podanych danych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, z siedzibą przy ul. Michała Kajki 80/82/1, 04-620 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia i administrowania procesami rekrutacyjnymi, a także archiwizacją i wykorzystywaniem danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.