global.read_time: 1 min
Ważne zmiany dla korzystających z portalu Helpuj.pl
W ostatnim czasie w prowadzonym przez nas portalu zbiórkowym Helpuj.pl pojawiło się kilka ważnych zmian. Wprowadziliśmy je w celu usprawnienia komunikacji ze zbiórkowiczami oraz jeszcze lepszego dostosowania się do ich potrzeb. Wszystkie osoby, które interesuje temat zbiórki na Helpuj.pl, powinny wiedzieć, że nastąpiła:
- zmiana adresu mailowego na: [email protected] – do kontaktu mailowego zapraszamy o każdej porze i jest to preferowana przez nas forma kontaktu,
- zmiana godzin pracy na 9:00-15:00 – w tym czasie odbieramy telefon bezpośrednio w Zespole Helpuj.pl pod numerem 22 349 97 76,
- zmiana dyżuru z zakresu pomocy w zakładaniu zbiórek z drugiej środy miesiąca na dyżury fundraiserów, które odbywają się w każdy wtorek.
Na wtorkowe konsultacje z fundraiserami należy wcześniej zapisać się mailowo, wysyłając wiadomość na: [email protected], bądź telefonicznie, dzwoniąc na numer 22 266 82 36 lub 666 324 328. Na spotkanie można zapisać się także osobiście w trakcie wizyty w naszej siedzibie.
Zachęcamy do kontaktu i zakładania zbiórek!