Wniosek online – nowe narzędzie dla podopiecznych Fundacji Avalon
Fundacja Avalon nieustannie pracuje nad tym, aby korzystanie z subkonta w naszej organizacji było jak najprostsze i najwygodniejsze.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych podopiecznych oraz mając na uwadze ułatwienie procesu wnioskowania o dofinansowanie, oddajemy w ręce naszych beneficjentów nowe narzędzie – wniosek online.
Wniosek online – szybki i łatwy sposób na złożenie wniosku o dofinansowanie
Podopieczni mają dostęp do wniosku online po zalogowaniu się do swojego panelu subkonta. Tam, w zakładce „Wnioski” mogą wybrać dogodną dla siebie formę:
- wniosek elektroniczny, zakładający dołączenie dokumentów potwierdzających wydatki w formie elektronicznych oryginałów oraz/lub skanów/zdjęć oryginałów dokumentów papierowych,
- wniosek rejestrowany, zakładający zarejestrowanie wniosku online i dostarczenie do siedziby fundacji oryginałów dokumentów potwierdzających wydatki.
Pozostawiamy możliwość złożenia wniosku papierowego drogą tradycyjną, poprzez przesłanie formularza wniosku o dofinansowanie wraz z oryginałami dokumentów na adres biura Fundacji, bądź składając go osobiście w siedzibie Fundacji Avalon.
Jednakże w związku z wprowadzeniem nowych funkcjonalności wprowadzamy również nowy formularz wniosku o dofinansowanie (wersja 11) wraz z nową treścią oświadczenia, z którym można się zapoznać tutaj: Formularz wniosku o dofinansowanie wersja 11.
Wszystkie poprzednie wersje formularzy wniosków przestaną być honorowane z dniem 19.10.2022 r., a dofinansowanie będzie mogło zostać zrealizowane tylko po złożeniu aktualnego formularza wniosku papierowego bądź poprzez Panel Logowania.
W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do korzystania z Poradnika na stronie internetowej Fundacji Avalon, w którym znajdują się informacje dotyczące obsługi subkonta, gromadzenia środków i ich wypłaty na podstawie wniosku o dofinansowanie lub kontaktu mailowego pod adresem [email protected].