Jak zaktualizować nazwisko beneficjenta, reprezentanta lub upoważnionego?
W sytuacji zmiany nazwiska beneficjenta, reprezentanta lub upoważnionego, dane mogą zostać zaktualizowane na podstawie dyspozycji przesłanej mailowo z oficjalnego adresu przepisanego do subkonta lub listownie na adres biura Fundacji, z załączeniem…
Jak zmienić adres korespondencyjny / numer telefonu przy subkoncie?
W celu zaktualizowania danych kontaktowych beneficjenta Fundacji Avalon lub jego reprezentanta należy przesłać dyspozycję do zmiany adresu korespondencyjnego czy numeru telefonu mailowo z oficjalnego adresu przypisanego do subkonta lub listownie…
Czy można przenieść środki z subkonta z innej organizacji na subkonto w Fundacji Avalon bez prowizji?
Tak. Fundacja Avalon gwarantuje wszystkim osobom, które mają założone lub dopiero założą subkonto, a następnie zlecą przelanie środków zgromadzonych w innej fundacji na subkonto w Fundacji Avalon, zaksięgowanie tego…
Czy Fundacja Avalon zakłada subkonta dla osób z chorobami rzadkimi?
Tak. Fundacja Avalon zakłada subkonta dla osób niepełnosprawnych i przewlekle chorych, także z chorobami rzadkimi. Podstawą do założenia subkonta jest choroba o charakterze przewlekłym wymagająca rehabilitacji, leczenia farmakologicznego lub…
Czy obecność osobista jest konieczna przy zakładaniu subkonta?
Nie. Fundacja Avalon zakłada subkonta dla osób niepełnosprawnych oraz przewlekle chorych niezależnie od miejsca zamieszkania. Dlatego obecność osobista nie jest wymogiem koniecznym do założenia subkonta. Najważniejsze jest wypełnienie formularza online na stronie…