Dodatkowe narzędzia i możliwości na Zrzutce Patronowanej
Nie obawiaj się wykorzystywania pozostałych narzędzi oferowanych przez serwis Zrzutka.pl.
Jedną z opcji jest udostępnianie linków Przydatne linki. Możesz tutaj dodać link do Instagrama lub fanpage’a na Facebooku, aby dzielić się z Darczyńcami aktualnościami, czy też relacjonować im swoje postępy i sukcesy związane z celem zrzutki.
Sekcja Aktualności jest obszarem, który możesz aktualizować po opublikowaniu zrzutki. To przestrzeń do dzielenia się z Darczyńcami różnymi informacjami, np. postępami w leczeniu, podejmowanymi działaniami, aktywnościami oraz wszystkim, co może zainteresować osoby odwiedzające Twoją zbiórkę.
Inną możliwością są Skarbonki. Taką wirtualną puszkę może utworzyć każdy, kto odwiedza Twoją zrzutkę, chyba że zdecydujesz się wyłączyć tę funkcję na etapie uzupełniania danych o zbiórce. Warto pamiętać, że użytkownicy mogą nadawać własne tytuły i opisy Skarbonkom, jednak zebrane środki zostaną przekazane na wsparcie Twojego celu. Zachęcamy do zapoznania się zasadami działania Skarbonek i ich Regulaminem.
Doskonałym sposobem na ożywienie zbiórki są Licytacje. Możesz w nich wystawiać różne oferty, od rękodzieła po przedmioty kolekcjonerskie, czy nawet e-booki. Proces wystawiania jest bardzo intuicyjny, gdybyś jednak miał pytania lub wątpliwości dotyczące zakładania licytacji, wszystkie niezbędne informacje i instrukcje rejestracji znajdziesz w tym miejscu.
W ramach tego narzędzia możesz również dodawać nagrody/oferty. To funkcja, w której użytkownik Zrzutka.pl może zgłosić chęć wystawienia przedmiotu pod Twoją zrzutką, a decyzja o dodaniu oferty należy do Ciebie. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami ich działania. Narzędzie „Posty do nagród/ofert” to przestrzeń do komunikacji z osobami kupującymi nagrody/oferty z Twojej zrzutki. Jego działanie i zasady użytkowania przybliży Ci ten artykuł. Chcesz, żeby każda osoba wspierająca Twoją zrzutkę otrzymała spersonalizowane podziękowanie? Taką funkcję znajdziesz w bocznym panelu swojej zbiórki. Wystarczy kliknąć w przycisk „Edytuj podstawowe informacje” i w pojawiającym się panelu zaznacz checkbox „Włącz personalizowanie za wpłatę”. Zanim skorzystasz z funkcji, przeczytaj więcej informacji o narzędziu.
Zależy Ci na zbudowaniu trwałej relacji z Darczyńcą? Zrzutka.pl umożliwia korzystanie z adresów mailowych użytkowników, którzy dokonali wpłaty na Twój cel. Zanim wyślesz pierwszy mail, zapoznaj się z zasadami ich użytkowania.
Więcej informacji o dostępnych narzędziach znajdziesz w artykule o zaawansowanych funkcjach na stronie Zrzutki.
Pobierz jako PDF