×

Wyszukiwarka

Najczęściej wyszukiwane

    ablty.goToMainContent

    Zbiórka publiczna

    Jak zacząć i kto może zorganizować akcję kwestarską?

    Aby uzyskać zgodę na przeprowadzenie akcji kwestarskiej, należy złożyć wniosek u organizatora zbiórki publicznej, czyli w tym wypadku w Fundacji Avalon. Taki wniosek może złożyć zarówno beneficjent, Reprezentant przy subkoncie, jak i osoba trzecia, która uzyska specjalnie Pełnomocnictwo od beneficjenta lub Reprezentanta. Wniosek należy złożyć minimum 30 dni przed planowaną datą akcji kwestarskiej.

    Wniosek oraz pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia i rozliczenia akcji kwestarskiej można pobrać w zakładce poświęconej zbiórce publicznej lub po zalogowaniu do panelu subkonta (w artykule “Pomagam z Fundacją Avalon” – rusza zbiórka publiczna!”, dostępnym w zakładce aktualności), a wypełnione dokumenty należy złożyć osobiście lub wysłać listownie, na adres biura Fundacji:

    Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym  
    ul. Domaniewska 50A  
    02-672 Warszawa   

    Pobierz jako PDF