Jak założyć subkonto?
Subkonto umożliwia pozyskiwanie 1,5% podatku oraz darowizn od osób prywatnych czy firm, które chcą Cię wesprzeć, a także między innymi za pomocą naszego portalu zbiórkowego Helpuj.pl. Założenie subkonta w Fundacji Avalon jest proste i szybkie.
Możesz wybrać jedną z trzech dróg:
- wypełnij formularz online
- Mailowo – wyślij skany bądź wyraźne zdjęcia dokumentów już dziś na adres [email protected], zgodnie z listą dostępną poniżej. W wolnym czasie dostarcz oryginały Porozumienia i Regulaminu na adres:
Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa - dostarcz dokumenty bezpośrednio do biura Fundacji wg poniższej instrukcji, opartej na następujących krokach:
- Przeczytaj i podpisz Porozumienie oraz Regulamin
Porozumienie można wypełnić ręcznie lub elektronicznie korzystając z aktywnego formularza PDF, dostępnego poniżej.
Pamiętaj, aby Porozumienie i Regulamin podpisać odręcznie lub świadomie złożonym tuszowym odciskiem palca beneficjenta poświadczonym przez Reprezentanta, Upoważnionego lub osobę trzecią. Przy odcisku należy wpisać imię i nazwisko beneficjenta wraz z podpisem osoby poświadczającej. Więcej na temat przeczytasz w artykule o tym kto może zostać reprezentantem lub osobą upoważnioną przy subkoncie.
Porozumienie i Regulamin należy odesłać pocztą tradycyjną lub dostarczyć osobiście na adres:
Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym
ul. Domaniewska 50A
02-672 Warszawa
- Dołącz skany lub kserokopie dokumentów
Do założenia subkonta konieczne jest dostarczenie ksero/skan dokumentu medycznego z rozpoznaniem np. ostatni wypis ze szpitala czy zaświadczenie lekarskie. Jeśli zostało wydane orzeczenie o niepełnosprawności, prosimy również o załączenie jego kserokopii bądź skanu.
Fundacja może wymagać także takich dokumentów jak:
• ksero/skan decyzji Sądu o ubezwłasnowolnieniu lub aktu notarialnego o wyznaczeniu Reprezentanta
• ksero/skan akt urodzenia w przypadku innego nazwiska dziecka i rodzica
Dla Twojego bezpieczeństwa każdy z powyższych dokumentów możesz przekreślić i opisać, że kopia powstała wyłącznie na potrzeby subkonta w Fundacji Avalon.
Wszystkie te dokumenty możesz dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, lub na adres email: [email protected]
Po otrzymaniu dokumentów, zakładamy subkonto i nadajemy mu numer. Poinformujemy Cię o tym drogą elektroniczną.
Od dnia otrzymania maila z nadanym numerem, subkonto jest już w pełni aktywne. Podpisane przez Fundację Porozumienie i Regulamin otrzymasz mailowo. Dokumenty będą wygenerowane z systemu informatycznego Fundacji i podpisane cyfrowo przez pracownika Fundacji. Podpis cyfrowy, który będzie dołączony do dokumentów, jest certyfikowany i równoznaczny z odręcznie złożonym podpisem – jest mu równy, co do wartości prawnej.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
tel: (22) 266 82 36
kom: 666 324 328
mail: [email protected]