Przejdź do głównej zawartości

Zamknięcie subkonta

Jak zamknąć subkonto?

Umowa, czyli Porozumienie podpisywane między beneficjentem a Fundacją Avalon w celu założenia subkonta do zbierania środków z 1,5% podatku i darowizn, zawierana jest na czas nieokreślony i wchodzi w życie z dniem jej podpisania. Porozumienie może zostać rozwiązane w dowolnym momencie.

W celu zamknięcia subkonta prosimy o zgłoszenie informacji o chęci rozwiązania umowy mailowo na adres [email protected] lub telefonicznie na numer (22) 266 82 36. W odpowiedzi prześlemy mailowo lub listownie, druk rozwiązania Porozumienia, który należało będzie wypełnić, podpisać i odesłać do Fundacji pocztą tradycyjną. Druk może również zostać pobrany z Panelu Logowania na stronie internetowej Fundacji.

Po zamknięciu subkonta, które następuje po upływie 30 dniowego okresu wypowiedzenia liczonego od daty dostarczenia do Fundacji rozwiązania Porozumienia, beneficjent ma przyznane dodatkowych 60 dni kalendarzowych (liczone od następnego dnia po zamknięciu subkonta) na wykorzystanie zgromadzonych na subkoncie środków, zgodnie z zasadami wydatkowania środków z subkonta dla osób niepełnosprawnych i przewlekle chorych w Fundacji Avalon określonymi w Regulaminie.