Przejdź do głównej zawartości

Wokół subkonta

Jak zmienić adres mailowy przy subkoncie?

Zgodnie z Porozumieniem w sprawie założenia subkonta, podpisywanym pomiędzy Fundacją Avalon a beneficjentem, adres e-mail wskazany w Porozumieniu jest adresem kontaktowym
i beneficjent wyraża zgodę, aby wiadomości przekazywane tą drogą były traktowane przez Fundację jako oświadczenia woli. Dlatego też jednym z warunków założenia subkonta dla niepełnosprawnych i przewlekle chorych dzieci czy dorosłych, jest podanie adresu mailowego. Na wskazany adres mailowy Fundacja przesyła informację o założeniu subkonta,
o etapie realizacji wniosków czy też informacje dotyczące ulotek, wizytówek i profilu na stronie.

Przy subkoncie może być podany tylko jeden oficjalny adres mailowy. Jego zmiana jest możliwa wyłącznie w formie pisemnej – mailowej lub papierowej. Przy zmianie adresu mailowego konieczne jest podanie nowego adresu mailowego