Przejdź do głównej zawartości
Czas czytania: 3 min

Asystent / Asystentka ds. graficznych

Lubisz projektować? Tworzyć ilustracje? Układać elementy w jedną, spójną całość? Potrafisz zamienić myśli w obraz? Chcesz rozwijać się w jednej z największych organizacji pozarządowych w Polsce i mieć poczucie, że Twoja praca ma znaczenie? Idealnie! Właśnie teraz pojawia się niepowtarzalna okazja, aby dołączyć do naszego zespołu – stań się częścią tej kreatywnej ekipy.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Pracuj w domu lub w biurze – Ty zdecyduj.
  • Rozwijaj swoje umiejętności i kompetencje.
  • Bierz udział w interesujących projektach, które realnie zmieniają codzienność osób z niepełnosprawnościami.
  • Miej dużą swobodę w działaniu i wpływ na kształt swojej pracy.
  • Pracuj w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji pozarządowej.
  • Otrzymaj pakiet benefitów pozapłacowych.
  • Współpracuj na co dzień z otwartymi i życzliwymi ludźmi.
  • Wybierz formę zatrudnienia wygodną dla Ciebie.

Jakie będą Twoje zadania?

  • Projektowanie grafik na potrzeby mediów społecznościowych i newsletterów oraz elementów graficznych stron www.
  • Tworzenie materiałów marketingowych w oparciu o know-how organizacji.
  • Tworzenie infografik i prezentacji.
  • Korekta grafik tworzonych przez zewnętrznych współpracowników.
  • Wsparcie w codziennych działaniach zespołu graficznego.
  • W miarę zdobywanego doświadczenia – tworzenie prostych animacji.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Znajomości programu Adobe Photoshop.
  • Znajomości platformy Canva.
  • Doświadczenia w przygotowywaniu grafik do mediów społecznościowych.
  • Samodzielności w działaniu i terminowości.
  • Dokładności i dbałości o detale.
  • Wrażliwości społecznej i empatii.

Mile widziane:

  • Znajomość pozostałych programów pakietu Adobe (Illustrator, InDesign).
  • Podstawowa znajomość edycji video.
  • Umiejętność pracy z edycją plików PDF (Adobe Acrobat PRO).

Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chcesz podjąć pracę, prześlij swoje CV na adres: [email protected] w tytule wiadomości wpisz Asystent / Asystentka ds. graficznych.

CV zbieramy do 15 lutego 2023 r.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.” Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.” Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected] Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystenta / Asystentki ds. graficznych, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.