Asystent / Asystentka ds. graficznych
Lubisz projektować? Tworzyć ilustracje? Układać elementy w jedną, spójną całość? Potrafisz zamienić myśli w obraz? Chcesz rozwijać się w jednej z największych organizacji pozarządowych w Polsce i mieć poczucie, że Twoja praca ma znaczenie? Idealnie! Właśnie teraz pojawia się niepowtarzalna okazja, aby dołączyć do naszego zespołu – stań się częścią tej kreatywnej ekipy.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Pracuj w domu lub w biurze – Ty zdecyduj.
- Rozwijaj swoje umiejętności i kompetencje.
- Bierz udział w interesujących projektach, które realnie zmieniają codzienność osób z niepełnosprawnościami.
- Miej dużą swobodę w działaniu i wpływ na kształt swojej pracy.
- Pracuj w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji pozarządowej.
- Otrzymaj pakiet benefitów pozapłacowych.
- Współpracuj na co dzień z otwartymi i życzliwymi ludźmi.
- Wybierz formę zatrudnienia wygodną dla Ciebie.
Jakie będą Twoje zadania?
- Projektowanie grafik na potrzeby mediów społecznościowych i newsletterów oraz elementów graficznych stron www.
- Tworzenie materiałów marketingowych w oparciu o know-how organizacji.
- Tworzenie infografik i prezentacji.
- Korekta grafik tworzonych przez zewnętrznych współpracowników.
- Wsparcie w codziennych działaniach zespołu graficznego.
- W miarę zdobywanego doświadczenia – tworzenie prostych animacji.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Znajomości programu Adobe Photoshop.
- Znajomości platformy Canva.
- Doświadczenia w przygotowywaniu grafik do mediów społecznościowych.
- Samodzielności w działaniu i terminowości.
- Dokładności i dbałości o detale.
- Wrażliwości społecznej i empatii.
Mile widziane:
- Znajomość pozostałych programów pakietu Adobe (Illustrator, InDesign).
- Podstawowa znajomość edycji video.
- Umiejętność pracy z edycją plików PDF (Adobe Acrobat PRO).
Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chcesz podjąć pracę, prześlij swoje CV na adres: [email protected] w tytule wiadomości wpisz Asystent / Asystentka ds. graficznych.
CV zbieramy do 15 lutego 2023 r.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.” Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.” Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected] Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystenta / Asystentki ds. graficznych, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.