Przejdź do głównej zawartości
Czas czytania: 4 min

Ekspert / Ekspertka ds. dotacji

Pozyskiwanie dotacji i rozliczanie projektów nie jest Ci obce? Cechujesz się skrupulatnością? To może być praca właśnie dla Ciebie!  

Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnością i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Avalon Active (akywna rehabilitacja), Subkont (wsparcie finansowe), Sekson (seksualność i rodzicielstwo), Avalon Extreme (sporty ekstremalne), Helpuj.pl (platforma zbiórkowa), Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami (pomoc uchodźcom z Ukrainy). Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnością. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w ekstremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!

Do naszego Zespołu Administracji prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Ekspert / Ekspertka ds. dotacji

Do Twoich zadań będzie należało:

  • monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich i weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania dla działań realizowanych przez Fundację,
  • pozyskiwanie grantów w tym przygotowywanie zestawień, budżetów dla projektów dotacyjnych,
  • opracowanie części merytorycznej dokumentacji aplikacyjnej, niezbędnej do pozyskania środków krajowych,
  • współudział w przygotowywaniu koncepcji projektów, w tym konstruowanie budżetów oraz harmonogramów realizacji,
  • prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych programów wytycznymi i zasadami rozliczania projektów, w tym przygotowywanie sprawozdań oraz monitoring postępu rzeczowo-finansowego projektów,
  • kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji projektowej, opisywanie dokumentów księgowych w zakresie wymaganym do rozliczenia,
  • prowadzenie i monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu. 

Wyślij do nas CV, jeśli:

  • posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnych oraz w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, mile widziane doświadczenie w rozliczaniu projektów dofinansowanych przez PFRON,
  • posiadasz doświadczenie w przygotowaniu pism i prowadzeniu korespondencji prawno-finansowej, zapytań ofertowych,
  • znasz procedury i szczegółowe wytyczne niezbędne do prawidłowej realizacji projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych oraz zagadnienia dotyczące rozliczania, audytu i kontroli,
  • posiadasz bardzo dobrą znajomość MS Office (wymagana biegłość MS Excel).

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje,
  • jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce,
  • podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub inną, jeśli taka będzie Twoja decyzja,
  • mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu,
  • rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w obszarze pozyskiwania dotacji oraz administrowania projektami,
  • zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce,
  • swoją pracę będziesz mógł/mogła wykonywać częściowo zdalnie,
  • do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych.

Swoje CV podeślij na adres [email protected], w tytule maila wpisując stanowisko: Ekspert/ka ds. dotacji

W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami. 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected]. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected].

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Ekspert/ka, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.