Ekspert / Ekspertka ds. dotacji
Pozyskiwanie dotacji i rozliczanie projektów nie jest Ci obce? Cechujesz się skrupulatnością? To może być praca właśnie dla Ciebie!
Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnością i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Avalon Active (akywna rehabilitacja), Subkont (wsparcie finansowe), Sekson (seksualność i rodzicielstwo), Avalon Extreme (sporty ekstremalne), Helpuj.pl (platforma zbiórkowa), Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami (pomoc uchodźcom z Ukrainy). Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnością. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w ekstremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!
Do naszego Zespołu Administracji prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Ekspert / Ekspertka ds. dotacji
Do Twoich zadań będzie należało:
- monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich i weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania dla działań realizowanych przez Fundację,
- pozyskiwanie grantów w tym przygotowywanie zestawień, budżetów dla projektów dotacyjnych,
- opracowanie części merytorycznej dokumentacji aplikacyjnej, niezbędnej do pozyskania środków krajowych,
- współudział w przygotowywaniu koncepcji projektów, w tym konstruowanie budżetów oraz harmonogramów realizacji,
- prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych programów wytycznymi i zasadami rozliczania projektów, w tym przygotowywanie sprawozdań oraz monitoring postępu rzeczowo-finansowego projektów,
- kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji projektowej, opisywanie dokumentów księgowych w zakresie wymaganym do rozliczenia,
- prowadzenie i monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu.
Wyślij do nas CV, jeśli:
- posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnych oraz w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, mile widziane doświadczenie w rozliczaniu projektów dofinansowanych przez PFRON,
- posiadasz doświadczenie w przygotowaniu pism i prowadzeniu korespondencji prawno-finansowej, zapytań ofertowych,
- znasz procedury i szczegółowe wytyczne niezbędne do prawidłowej realizacji projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych oraz zagadnienia dotyczące rozliczania, audytu i kontroli,
- posiadasz bardzo dobrą znajomość MS Office (wymagana biegłość MS Excel).
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje,
- jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce,
- podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub inną, jeśli taka będzie Twoja decyzja,
- mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu,
- rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w obszarze pozyskiwania dotacji oraz administrowania projektami,
- zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce,
- swoją pracę będziesz mógł/mogła wykonywać częściowo zdalnie,
- do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych.
Swoje CV podeślij na adres [email protected], w tytule maila wpisując stanowisko: Ekspert/ka ds. dotacji
W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected]. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected].
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Ekspert/ka, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.