Jak długo będę czekać na ulotki/wizytówki informacyjne i umieszczenie na stronie internetowej?
Na wszystkie zgłoszenia mailowe podopiecznych, staramy się odpowiadać w ciągu około 3 dni roboczych. W okolicach okresu rozliczeniowego, kiedy liczba zgłoszeń dot. ulotek/wizytówek oraz profili znacznie wzrasta, czas oczekiwania może się wydłużyć. Dlatego warto zaplanować swoją kampanie 1,5% z odpowiednim wyprzedzeniem.
Od momentu otrzymania dyspozycji mailowej w ciągu około 3 dni roboczych tworzymy profil w zakładce “Nasi podopieczni” i/lub tworzymy projekt ulotki/wizytówki (w zależności od dyspozycji) i wysyłamy go do podopiecznego, celem akceptacji.
Dyspozycję do drukarni wysyłamy dopiero po otrzymaniu od podopiecznego akceptacji, która powinna:
- być przesłana z adresu mailowego wskazanego przy subkoncie,
- zawierać informację o liczbie i rodzaju zamawianych materiałów,
- zawierać informację o sposobie odbioru materiałów oraz adres do wysyłki w przypadku wysyłki i numer telefonu w przypadku wysyłki kurierem.
Materiały możemy wysłać bezpłatnie za pomocą firmy kurierskiej. Można je również odebrać osobiście w biurze Fundacji. O wysyłce drukarnia informuje mailowo. Jeżeli wybrano odbiór osobisty należy się spodziewać kolejnej wiadomości o możliwości odbioru. Jeżeli ulotki/wizytówki nie dotrą na wskazany adres w przeciągu dwóch tygodni od momentu otrzymania informacji o wysyłce należy skontaktować się z Fundacją mailowo na adres [email protected] (z adresu wskazanego przy subkoncie).
Pobierz jako PDF